Targi Stacji Paliw w Warszawie - 2015

W maju 2015 roku uczestniczyliśmy w Międzynarodowych Targach Stacji Paliw w Warszawie EXPO XXI organizowanych przez Polską Izbę Paliw Płynnych

Na tegorocznych, XXII Międzynarodowych Targach „Stacji Paliw” 2015, które tradycyjnie odbyły się w Warszawie, firma DLG z siedzibą w Szczecinie, przedstawiła koncept sklepu stacji paliw w formacie convenience, wraz z rozplanowaniem sprzedaży i zaopatrzeniem.

Przedstawialiśmy proces przekształcania stacji w tym kierunku m.in. na przykładzie jednej z najbardziej reprezentatywnych na rynku – stacji franczyzowej w miejscowości Zbiroża na obwodnicy Mszczonowa.

Przedstawiliśmy także nasze bogate doświadczenie we współpracy z tym rynkiem. Naszą zasadą jest odpowiedzialność za dobór asortymentu / ponad 7.000 stałych pozycji /, odpowiednie ułożenie i utrzymanie ekspozycji – visual merchandising, oraz wymianę nierotujących produktów, czy kolekcji sezonowych - co ma wpływ na efekt końcowy sprzedaży.

Materiały:

  1. Ulotka
  2. Projektowanie sklepu
  3. STACJA CONVENIENCE

 

 

XXII Targi Stacji Paliw, najważniejsze wydarzenie dla sektora paliwowego już za nami.

Jak zwykle nasza firma DLG z siedziba w Szczecinie wzięła w nich udział.

Jednym z tematów, oprócz technologii paliwowych oraz myjni była „Stacja convenience”.

Nasza firma posiadając szerokie doświadczenie z partnerskiej  współpracy ze stacjami paliw w zakresie zaopatrzenia sklepu w szeroki asortyment artykułów motoryzacyjno-technicznych, wpisała się w konwencję zmian na rynku, prowadzących do dostosowywania sklepów do tego formatu.

Ta edycja Targów umożliwiła nam przedstawienie konceptu sklepu stacji paliw w nowym wymiarze. Odwiedzającym nas gościom pokazaliśmy nie tylko nasz asortyment, w tym wiodąca na rynku stacji paliw, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – marką All Ride, ale także na przykładzie jednej ze stacji dużego formatu – proces przekształcania jej , w tym sklepu w format convenience.

Uważam, że Targi były zorganizowane perfekcyjnie, stworzono sektor B2B, w którym można było spokojnie, w komfortowych warunkach porozmawiać z kontrahentami .

Tematyka „Akademii przedsiębiorcy”, jej poszczególne prelekcje na pewno pomogły właścicielom stacji oraz sieci w uzupełnieniu wiedzy o podstawowych zagadnieniach dotyczących tego sektora.

Dziękuje organizatorowi Targów Stacji Paliw  - Zarządowi Polskiej Izby Paliw Płynnych  oraz wszystkim pracownikom Izby za wspaniałą oprawę , organizację i pomoc wystawcom.

Zbigniew Baranowski

Dyrektor d/s Rozwoju
DLG sp z o.o.
Szczecin